صفحه اصلی / انیمیشن سازی / 3DsMax / چرخه حرکت یک کاراکتر

چرخه حرکت یک کاراکتر

چرخه حرکت یک کاراکتر

چرخه حرکت یک کاراکتر

در این آموزش میخواهیم نحوه حرکت یک کاراکتر را آموزش دهیم اصولا هر انسانی  نحوه راه رفتن خاص خود را دارد برای اینکه به توانید به کاراکتری که خلق کرده اید جان دهید بایستی نحوه حرکت آنرا نیز خلق کنید برای درک این مسئله بایستی تحقیقاتی در مورد حرکت مجودات زنده داشته باشید یک انیماتور موفق همیشه برای حرکت کاراکتر های خود از کانسچتهای طبیعی , یا تخیلی و ترکیبی استفاده می کند تا به نتیجه مورد نظر برسد .در این آموزش می بینید که هنگام حرکت کاراکتر هر دو پایش با زمین در تماس بوده , پس از تماس , وزن بدن در پای جلویی افزایش داده شده و بدن به سمت پایین آمده و پاها خم می شوند , در مرحله بعد پای جلویی ایستاده و پای بعدی حرکتی به پشت انجام داده است و بدن به بالا کشیده شده است , اکنون پای عقب به جلو آمده است و پای جلو بصورت مورب در عقب قرار گرفته و بدن کشیده تر از حالت قبل می باشد و در آخر حرکت پا معکوس حرکت اولی می باشد . نحوه ساخت کاراکتر را نیز آموزش خواهید دید .

 

* آموزش کامل تصویری این بخش را به صورت PDF  میتوانید از این بخش دانلود کنید:

چرخه حرکت یک کاراکتر

 

 

بیشتر بخوانید: 

تصورات پایه ای در معماری

آشنایی با محیط تری دی مکس

مدل سازی مهره های شطرنج

درباره گرافیک دیزاینر

باسلام. امیدوارم حال همگی خوب باشه. مادوتا نویسنده ایم سعید و میلاد. عشق و علاقه ما به گرافیک و معماری تمامی نداره.... امیدواریم که این سایت تونسته باشه در این راه برای شما عزیزان مفید باشه.

همچنین ببینید

interiorer  S 540 www.designerz.ir

دانلود فایل آماده کابینت S 540

دانلود فایل آماده کابینت Best free WordPress theme

پاسخ دهید

مطالب پزشکی آموزش تصویری خیاطی