صفحه اصلی / انیمیشن سازی / 3DsMax / آموزش نحوه پوست گذاری روی کاراکتر در 3DS Max

آموزش نحوه پوست گذاری روی کاراکتر در 3DS Max

 

آموزش نحوه پوست گذاری روی کاراکتر در 3DS Max

آموزش نحوه پوست گذاری روی کاراکتر در ۳DS Max

در این بخش می خواهیم نحوه ی پوست گذاری بر یک کاراکتر ( Skinning a Character ) را آموزش دهیم برای این کار قبلا مدلی که میخواهیم بعنوان کاراکتر اصلی باشد را مدلسازی نموده و برای اینکه بتوانیم آنرا متحرک سازیم بایستی برای آن یک استخوان بندی یا کاراکتر آماده که یکی از ابزارهای تری دی مکس می باشد را اعمال کنیم ابزاری که برای متحرک سازی کاراکتر استفاده خواهیم کرد ابزار  CATParent object  می باشد این ابزار امکاناتی دارد که به راحتی می توانید انواع کاراکترهایی با اشکال پیچیده را با سریعترین روش , متحرک کنید با آموزش روند متحرک سازی این روش می توانید کاراکترهایی که خودتان مدلسازی کرده اید را متحرک کرده و انیمیشن بسازید بعد از اتمام این مبحث سعی کنید چند بار این تمرین را تکرار کرده و در یک مدل دیگر امتحان کنید هر چقدر تمرین کنید به همان اندازه در متحرک سازی پیشرفت خواهید کرد.

* آموزش کامل تصویری این بخش را به صورت PDF و به همراه فایل تری دی مکس میتوانید از این بخش دانلود کنید:

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: 

تصورات پایه ای در معماری

آشنایی با محیط تری دی مکس

مدل سازی مهره های شطرنج

 

 

 

 

 

همچنین ببینید

little girl www.designerz.ir

کاراکتر کارتونی

کاراکتر کارتونی Best free WordPress theme

4 دیدگاه

  1. سلام
    سایت خیلی قشنگی داری
    فق حجم اموزشات بالاست و من که اینترنت پر سرعت ندارم نمی تونم دان کنم
    لطفا pdfفایلهارو به صورت جداگانه بزار

  2. سعید جان دمت گرم فقط اگه رو مدل سازی هم ی مقدار مانور بدی و مطلب بزاری ممنون میشیم

پاسخ دهید

مطالب پزشکی آموزش تصویری خیاطی